piątek, 6 marca 2015

tiulowe szleństwo

Kiedy trafiłam na fp Dulambie od razu się zakochałam w pięknych, małych, tiulowych sukienkach.

Chwila namysłu i już wiedziałam, że w jednej z tych sukienek Anielka będzie na weselu mojej siostry, mimo iż czasu do wesela było sporo.

Pamiętam jak kurier przywiózł sukienkę. Byłam zachwycona, Anielka także.
Od razu chciała przymierzyć i stała przed lusterkiem i mówiła, że mam piękną, kręconą sukienkę:)

Niestety z wesela Anielki w całej okazałości zbytnio nie mamy.










































  
Jeśli szukacie czegoś wyjątkowego i dopracowanego w każdym szczególe to Dulambie na pewno spełni wasze oczekiwania. 






Na koniec jeszcze jedno zdjęcie. Anielka swoją sukienkę miała także na balu ostatkowym z przedszkola, zdjęcie słabej jakości bo było dość ciemno i robione telefonem

3 komentarze:

  1. Ale słodko. Piękna ta sukienka. A to czarno-białe zdjęcie wyszło mistrzowsko.

    Zapraszam do mnie na www.nietylkorozowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Te sukieneczki sa idealne dla małych księżniczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiulowe spódniczki dla dorosłych kobiet też są przeurocze... tylko trudniej je dostać. Ale jeśli pragnie się niekonwencjonalności, trzeba się wykazać :)

    OdpowiedzUsuń