niedziela, 19 kwietnia 2015

Czas na zmiany!

Czas na zmiany!

W życiu czasami trzeba coś zmienić, ja zaczynam od małych zmian i mam nadzieję, że będą to zmiany na lepsze.

Jakiś czas temu powstał drugi blog, tu miało być Anielkowo, a tam mamuśkowo czyli mamy mały świat. Niestety widzę, że to nie ma sensu, że jednak gdzie ja tam ona :)

Po długich przemyśleniach postanowiłam, że blogi zostaną połączone, więc na tym blogu pojawią się: przepisy, inspiracje, kosmetyki itp.

Miałam także zmienić nazwę bloga, ale póki co zostajemy przy obecnej.
Będę chciała zmienić wygląd bloga, zobaczymy co z tego wyjdzie bo mistrzem html'u nie jestem :)

Zmiany chcę wprowadzić także w swoje życie, chcę w końcu coś zmienić i ruszyć z miejsca w którym tkwię już za długo.

Mam nadzieję, że to wszystko się uda, że nie będzie to kolejna klapa i że moje postanowienia nie skończą się nim się zaczną (bo czasami niestety tak u mnie bywa).

Trzymajcie za mnie kciuki!

Wczoraj byłam na Grodziskim Spotkaniu Blogerów, było naprawdę sympatycznie także wyczekujcie relacji.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz