wtorek, 8 kwietnia 2014

LIEBSTER AWARD



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Jakoś ostatnio brak czasu na wszystko. Korzystając z faktu, że mąż mój poza domem, na wyjeździe i mam chwile czasu to odpowiem na pytania Karoliny i Agniechy które mnie nominowały ;)

Pytania Karoliny

1. Twoje hobby?
    Wizaż i stylizacja paznokci
2. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
    Indie
3.  Ulubiona książka?
    ostatnio "Ocalona z Piekła"
4. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
    wszystko co wpadnie mi w ucho
5. Skąd pomysł na bloga?
    chęć zapisania tego co jest tu i teraz
6. Miejsce do którego lubisz wracać?
    nasze morze okolice mielna, ale raczej spokojniejsze miasteczka, łazy, gąski
7. Ulubiony film?
    Szkoła Uczuć, October baby
8. Ulubiona pora roku?
    lato
9. Na sportowo czy elegancko?
    w sumie to ani na sportowa, ani nie elegancko, coś mnędzy tym a tym
10. Leniwie czy aktywnie?
    częściej leniwie
11. Słodko czy ostro?
    słodycze to moja trzecia miłość (po Anieli i mężu) ale na ostro też lubię:P


Pytania Agniechy

1. Makaron czy ziemniaki?
    ziemniaki
2. Miejsce w Twojej okolicy, które poleciłabyś mi zobaczyć.
    hmmm....
3. Brat czy siostra dla Twojego dziecka?
    brat
4. Matka czy ojciec? Kto miał większy wpływ na to kim dzisiaj jesteś.
    mama, mimo że w dzieciństwie ciągle majsterkowałam z tatą
5. Najgłupsza rzecz którą zrobiłaś w życiu?
    o jej tyle tego:P lepiej nie będę pisać bo mąż to czyta ;D
6. Kiedy kolejny bobas? A może to już koniec?
    na pewno nie koniec, ale jeszcze nie teraz
7. Zmywanie naczyń czy wycieranie kurzu? Co Cię bardziej denerwuje?
    chyba wycieranie kurzu
8. Przy czym najlepiej się odstresowujesz?
    kąpiel
9. Zielony czy niebieski w garderobie Twojego dziecka?
    dość sporo kolorów w Anielowej szafie więc i niebieski i zielony
10. Którą część swojego ciała najbardziej lubisz?
     oczy
11. Na co najpierw zwracasz uwagę u nowo poznanej osoby?
     na zachowanie

4 komentarze:

  1. nic tylko życzyć Anieli braciszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę musi poczekać :)
      Może Lenka szybciej się doczeka

      Usuń
  2. Łazy są super! Idealny spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam tą miejscowość od najmłodszych lat tam jeździłam. w tamtym roku byliśmy w gąskach, jeszcze mniejsza miejscowość ale jak dla mnie to super. Mielno do mnie nie przemawia, za dużo wszystkiego szczególnie ludzi

      Usuń