piątek, 4 kwietnia 2014

Mama na 6

Zostałyśmy nominowane przez Karolinę więc napiszę co czyni mnie mamą na szóstkę :)


1. Cycuś mamusi
Dostępny zawsze i wszędzie, spożywany w różnych miejscach i najróżniejszych pozach. Przynoszący ukojenie. Jest z nami do tej pory, już nie tak często, ale jest i ciężko nam się z nim rozstać.

2. Frida do nosa


Trafiłam na nią przypadkiem, bo używaliśmy aspiratora do nosa Canpol. Frida to mój wybawca, o wiele lepiej oczyszcza nosek. Nadaje się do cieknącego katarku jak i suchych babolków.  Aniela ostatnio próbuje sama oczyszczać sobie nosek :)

3. Śpiewająca owieczka BABY LOVE

Zakupiona na pierwszy Dzień Dziecka. Miś śpiewa i świeci na różne kolory. Aniela dość często uspokajała się przy kołysankach "śpiewanych" przez owieczkę, kolorowe światełka bardzo interesują dziecko.

4. Emulsją Emolium


Jest z nami od pierwszych dni. Aniela miała bardzo suchą łuszczącą się skórę po porodzie szczególnie na dłoniach i buzi. Emolium pomógł nam szybko doprowadzić skórę do ładu.

5. Fotelik Maxi Cosi Axiss


Uwielbiam od pierwszego wejrzenia. Jest z nami od zeszłej zimy. Nie zamieniłabym na żaden inny. Funkcja obracania ułatwia wkładanie i wyciąganie Anielki. Nie ma problemy gdy mała śpi i trzeba ją wyjąć z fotelika. Anieli również przypadł do gustu od pierwszej jazdy. :)

6. Termometr Silver Crest

Mimo różnych opinii w internecie u nas się sprawdza. Bez budzenia małej można zmierzyć temperaturę, rodzice lubią i Anielka też. Szczególnie przydał się gdy Aniela miała 3dniówkę i wysoką gorączkę i dość często kontrolowałam temperaturę.


Nominuję
http://amatadimami.blogspot.com
http://madramama.wordpress.com/

5 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad kupnem tego termometru, ale tyle opini się słyszy, że człowiek po prostu głupieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja porównywałam temp z tego i dwóch innych termometrów (takich pod pachę) i temp były naprawdę zbliżone. Tym najlepiej zrobić 3 pomiary jeden po drugim w tym samym miejscu.

      Usuń
    2. Też się waham czy nie wymienić naszego termometru na ten... Trzeba to przemyśleć :)

      Usuń
    3. Jeśli mam budzić dziecko w nocy kilka razy by zmierzyć temp. to wole sprawdzić tym nawet jak mi pokaże 2 kreski mniej lub wiecej

      Usuń
  2. Podobnie u nas :)
    Cyc do dnia dzisiejszego, frida to co kochamy najbardziej i termometr zbliżeniowy :)
    Zapraszamy do nas http://zosinkowo.blogspot.com/
    i oczywiście zostajemy u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń