środa, 28 maja 2014

Planeta Dziecko!

Mama wczoraj miała wychodne. Sama. Bez dziecka, bez męża.
Wczoraj moimi towarzyszami były koleżanki i całkiem spore grono mam i przyszłych mama.

"Trafiłam" na Planetę Dziecko. A raczej zapisałam się na warsztaty.
PLANETA DZIECKO to warsztaty dla przyszłych i obecnych rodziców. Są to spotkania bezpłatne, organizowane w różnych miastach, (Częstochowa, Łódź, Płock, Kielce, Skierniewice, Bydgoszcz, Toru, Włocławek, Piotrków Tryb., Radom, Bełchatów, Kraków).

Na wczorajszym spotkaniu można było posłuchać o:
- diecie kobiet w ciąży oraz karmiących piersią (Magdalena Makarowska)
- różnicach mleka matki, a mleka modyfikowanego (Enfamil)
- produktach i działaniu kosmetyków firmy Mary Kay
- zaletach produktów firmy Lovi m.in. laktatora elektrycznego
- zapobieganiu i walce z rozstępami (Bio-Oil)
- pierwszej pomocy

Wykłady bardzo fajne i przydatne. Wszyscy z "wykładowców" byli po wykładach, oraz podczas przerw do dyspozycji słuchaczy. Można było indywidualnie zadać pytania na które dostawało się naprawdę wyczerpujące odpowiedzi.

Poza wyżej wymienionymi osobami podczas przerw można było zapoznać się z ofertą:
- Studia fotograficznego Marcina Wiśniewskiego
- firmy Alles
- marki Hurom (wyciskarki do soków)
- firmy elminio

Podczas warsztatów wszyscy słuchacze otrzymali drobne upominki od firm partnerujących oraz wiele ulotek firm, produktów dla mam i dzieci.

Organizatorem warsztatów jest firma Modern Mama Group, wydawca bezpłatnego magazynu parentingowego A ku ku - Rodzice dla Rodziców wydawanego na teranie woj. Łódzkiego

Serdecznie polecam warsztaty PLANETA DZIECKO wszystkim rodzicom.

Wiele ciekawych informacji i okazja dla mamy na "wyrwanie" się z domu :)

A może któraś z was już uczestniczyła w takich warsztatach? Jeśli tak to czekam na wasze opinie na ich temat.


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe spotkania, szkoda ze tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ich nie ma (jak widzę), a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym cyklu spotkań. Szkoda, że w moim mieście ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze akurat w waszych miastach nie organizują warsztatów. Ale jeśli by sie trafili cos podobnego to serdecznie wam polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, ja w swoim mieście przegapiłam takie warsztaty..

    OdpowiedzUsuń