czwartek, 20 marca 2014

Uzupełniamy Anielkową szafę

Pięknie świecące słońce niestety ostatnie dni świeciło gdzie indziej, u nas było szaro, buro i ponuro. Dziś jakieś promyki wpadają do naszego domu więc mam nadzieje że będzie coraz cieplej. Niestety wahania temperatur odbiły się na moich zdrowiu , od wczoraj moja głowa pęka, a nos zatkany. Młoda póki co trzyma się zdrowo i mam nadzieje że tak zostanie. Ale dziś nie o tym.
 Ostatnio Anieli szafa została wzbogacona o kilka rzeczy, więc pokazujemy:)

Zakupiliśmy ostatnio 2 pary spodni w h&m
Spodnie z szelkami to niezła frajda dla Anieli:)
Żółte spodnie są chłopięce, tacie się bardzo spodobały i trafiły do Anielowej szafy. Mam nadzieje, że Młoda jakoś będzie w nich wyglądać.

Szary komplet - tunika + getry - nasz rynek choć metka Next

Szara pasiasta tunika z sercami na łokciach - Aipi


Adidasy - Puma (oj było ciężko przy zakupie butów, ale o tym kiedy indziej)
Marynarka - Reserved Kids


Chustka - rynek
 3 pary rajstopek
Szara bluzka z różowe groszki - Aipi

Spodnie zrobiły się trochę za krótkie, bluzki (niektóre) za małe więc uzupełniamy szafę i szykujemy się na wiosnę:)

6 komentarzy:

  1. też mamy bluzeczkę z aipi z serduszkami tylko rozowa w paski ;) pumy świetne, a ja się czaje w hmie na szorty jeansowe z szelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aipi mają dość fajne ubranka i dobre jakościowo, my mamy jeszcze białą bluzeczkę w granatowe groszki (taką jak szaro różowa tylko z krótkim rękawem), my na szorty też się czaimy, w tamtym roku fajne kupiłam w sh tylko bez szelek

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte spodnie mieliśmy kupić dla Matusia :) ale wzięliśmy czerwone. I mamy szorty jeansowe z szelkami ;)
    Mała będzie wyglądać jak mała modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sh kupiłam sporo ale te jedne konkretne mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te ubranka :) mała modnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agniecha Matuś to też mały modniś, spodnie są z bardzo fajnego materiału na lato idealne, ciekawe tylko jak ten krój będzie wyglądał na Anieli (póki co jeszcze nie mierzone)

    Karolina też mam upatrzone w hmie

    OdpowiedzUsuń