czwartek, 13 lutego 2014

Szczęśliwa trzynastka!

Czwartek czy piątek nie ważne 13-ty i tak jest uważany za pechowy. Kiedyś też myślałam "ooo dziś 13 na pewno będzie pechowo" teraz trzynasty to małe święto, a 13 maj i sierpień to większe święta. Dlaczego?

Zacznę od początku.

W 2008r mój obecny mąż poprosił mnie o rękę, data ślubu ustalona na sierpień 2011, niestety został wolny termin tylko na 13. Pomyślałam O NIE! masakra, ale po namyśle stwierdziliśmy, że czemu niby nie. 13 to dzień jak każdy inny i tym oto sposobem dnia 13 sierpnia 2011r zostałam szczęśliwą żoną  swego męża.
13 dostałam prace bo dość długim bezrobociu.

Druga najważniejsza data w moim życiu to 13 maj 2012. Dokładnie 9 miesięcy po naszym ślubie na świat przyszła nasza kochana córeczka. Termin miałam niby na 9 maja, ale nie spieszyło jej się. Mimo, że po urodzeniu moje maleństwo miało problemy z serduszkiem to wszystko ułożyło się jak powinno i jest zdrowa i nigdy nie zapomnę tego dnia.

Dziś Aniela kończy rok i 9 miesięcy.Radość jest każdego 13, że jest z nami, że mamy siebie.

Nasza trójka która do końca będzie wierzyła, że 13 jest szczęśliwa.


Jest jeszcze jedna 13 :) mój tata urodził się 13 i chyba nigdy nie były typowym pechowcem :)

Więc cieszmy się każdym dniem, nie ważne czy to 13 czy 28, zawsze gdzieś czeka na nas jakaś miła niespodzianka, a za następnym zakrętem jakieś niepowodzenie i pech. Takie jest życie nie ma tylko wzlotów bywają i upadki, ale miejmy siłę się ponieść i iść dalej by spotkać szczęście :)

2 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia dla Twojej Córeczki, skoro dziś kończy rok i 9 miesięcy. Niech maleństwo zawsze będzie szczęśliwe :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam bloga od początku i trzymam kciuki za dalsze pisanie :)

    OdpowiedzUsuń